İNDİRİM ALIŞVERİŞİ(H&M,WATSONS,MİGROS)








Herkese merhaba :)

Bu gün sizlere bayram alışverişinden aldıklarımı fiyatlarıyla birlikte paylaşmak istiyorum.
 Hem size bir fikir olur diye düşündüm.




İlk olarak H&M mağazasından dört parçalık bir alışverişim oldu.Hepsini aslında tesadüf üzere buldum.




Aslında bu Casio LA680WG Dijital saatlerden almak istyordum ama fiyatları çok pahalıydı.
Aklımda olmadan aksesuar bölümünde gezerken bu tatlış saatten buldum.
Fiyatı : 59,99






Ne zamandır bir makyaj süngeri arıyordum.
Aslında aklımda Beauty Blender vardı ama fiyatı pahalıydı.
Bende sevgili Görkem Karman'ın muadil gösterdiği H&M makyaj süngerini bulmuşken almamak olmazdı.
Aşağıda ıslanmadan öncesi 
Fiyatı : 6.99


↓ Islanmadan önce ve sonra fotoğrafı var bakabilirsiniz 








Hiç aklımda olamdan raflarda gezerken bu tatlış küpeler gözüme çarptı.
Kendileri gibi kulaktada çok güzel ve cool duruyor.

Fiyatı : 14,99










Watsons'tan 3 parçalık bir alışveriş yaptım.






İlk olarak daha önce hiç denemediğim asetonsuz aseton oldu.
Markasını ilk kez duyuyorum.
Bakalım beğenirsem diğer kokulu olanlarını almayı planlıyorum.
Şimdilik bende ananaslı olan elimde mevcut.
Fiyatı : 7TL







Longstay Liquid Matte Lipstick-06

Aslında kendime nude tonlarda bir mat likit ruj arıyordum ama indirim zamanı bulamayınca gene kırmızılara döndüm.
İlk izlenim bence oldukça başarılı,sevdim √

Fiyatı : 14,99



Rimmel London Kate Sculpting&Highlighting Kit 
Alışveriş sonrası kasaya gidincce bana indirimdeki ürünleri gösterdiler.
Hemen gözme çarptı.Fiyatıda baya uygundu.Hemen alıp bir şans vermekistedim.
İndirimli
Fiyatı : 8Tl


Bendeki numarası 01 Golden Sans






◌ ◌ 
Uzun  zaman aradığım bir şey karşıma çıktı.
◌ ◌ 


◌ ◌ 

Herkesin beklediği raflarda hemen tükenen bir ürün bu oreo kutu seti.
Bende görüp almasam olmazı.Bir tanede benim olsun dedim.Ben bayıldım.

Fiyatı : 11 TL
◌ ◌ ◌ 

Benim indirimden aldıklarım bu kadardı.
Umarım yararlı bir yazı olmuştur.

 Sizin istedikleriniz veya aldıklarınız neler?

Bunları benimle yorum bölümünde paylaşırsanız sevinirim.

Gelecek yazılarımdan haberdar 
olmak için sağtarafta bloğu takibe alabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Hoşçakalın 

Yorumlar

Popüler Yayınlar