MİNİ ALIŞVERİŞ








♥ Herkese merhaba :)


Bugün sizlere Gratis ve Cosmo Center'dan yapmış olduğum mini bir alışverişi paylaşacağım.
Cosmo Center'dan tek parçalık ve gratis'ten de dört parçalık bir alışverişim oldu.




 Real technıque bold metal serisini almayı 
 ne zamandır istiyordum ama Eklips markası ona muadil 
fırça serisi çıkarmış.Tasarımından tutun fırça kıllarının yumuşaklığına kadar hepsi hemen hemen aynı.







Bende olanlardan biri yandaki görselden de gördüğünüz gibi 'Oval Shadow Brush' Karıştırma fırças aldım.

Fiyatı 10,90 













Bir diğeri 
'Angled Liner brush'
Eyeiner fırçası

Fiyatı : 6,90












Glitter bir oje arıyordum Wet'n Wild ojelerini daha  önce hiç denememiştim bu sefer onlara bir şans vermek istedim.




WET'N WILD SHINE OJE SPARKED E480C


Ojenin yapısını çok sevdim parmaktaki duruşu da güzel.
Fiyatı 3,95








WET'N WILD M.LAST RUJ JUST PEACHY

Raflarda rujlara bakarken bu şeftali tonlarında ki bu ruj gözüme çarptı. Denemeden aldım.
İyi ki de almışım.
Fiyatı 10,90



Cosmo Center'dan 
  bu tırnak stickerlarından aldım. 
Ben nazar boncuklu olanları tercih etim.
Fiyatı 1 TL



♥ Benim mini alışverişim bu şekildeydi,

sizlerde bu ürünlerden aldınız mı
 benimle yorum kısmında paylasmayı unutmayın .
Gelecek yazılarımdan haberdar
 olmak için 
blogumu takibe alabilirseniz sevinirim.



Yorumlar

Popüler Yayınlar