♥KAHVE TONLARDA MAKYAJ♥



Uzun bir aradan sonra "MERHABA"

Bu gün sizlere kahve tonlarda 
bir makyaj
 uygulaması göstermek istiyorum.
 Hem günlük kullanım hemde
 gece kullanım için 
ideal bir makyaj oldu.
Hemen makyaja geçelim.

KULLANDIĞIM ÜRÜNLER 

THE BALM NUDE DUDE PALETİ

THE BALM MARY-LOU MANIZER 

WET 'N' WILD ULTIMATE BROW KIT(KAŞ KİTİ)

  ORIFLAME VERYME FAT LASH MASKARA

EMILY 101 SİYAH GÖZ KALEMİ

AVON ALWAYS ON POINT EYELINER-MOLTEN PEWTER

NASCİTA FAR KARIŞTIRMA FIRÇASI

EKLIPS SEYEHAT BOYU FAR KARIŞTIRMA FIRÇASI

ORIFLAME EYELINER FIRÇASI


 Hemen makyajımıza geçelim isterseniz  




Öncelikle göz kapağıma baz olsun diye The Balm Nude Dude paletteki en açık rengi "FEARLES" rengini tüm göz kapağıma yayıyorum.
















Daha sonra aynı paletteki "FUNNY" rengini göz kapağımın katlanma bölgesine dışdan içeriye doğru uyguluyorum.
Biraz daha gölge istediğimden "FRİENDLY" rengini dış bölgesine uyguluyorum.







Biraz ışıltı istediğimden mary lou manizer'ı
 göz kapağımın iç tarafından başlayıp
 ortasına kadar uyguluyorum.




Sırada kaşlar var.Gözleri ortaya çıkarmak istediğim için kaşları doğal bir görüntü uyguluyorum.
Wet'n'Wild ultımate kaş kitindeki ortadaki açık kahve rengiyi taslak olarak geçiyorum.
Sonra siyah rengini ortadan başlayıp içe doğru uyguluyorum.
Burda ton ayarını ayarlamak size kalmış :)





Oriflame veryme fat lastıng rimeli uyguluyorum.
Bu kirpiklerimi ayırıp tek tek uzattığı için çok seviyorum.
The Balm Nude Dude  paletteki "FUNNY" rengini
 alt kirpik diplerime uygulayıp
 maskara ile bitiriyorum.





Gözlerime Emily göz kaleminin 101 numaralı siyah kalemiyle göz içlerime uyguluyorum.
Avon'un one point göz kalemlerinden 

"MOLTEN PEWTER" rengini göz pınarlarıma uyguluyorum.





Ve makyajın bitmiş hali budur.
Hem gündüz hemde gece uygulayabileceğimiz 
makyajım bu şekildeydi.

Sizde uyguladıysanız
 eğer benimle 
paylaşmayı unutmayın.

Gelecek yazılarımdan haberdar 
olmak için blogumu takibe 
alabilirseniz sevinirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar