♥ 5 FAVORİ PASTEL OJE ♥



♥ Herkese merhaba 

Uzun zamandır bloğu boşladığımın farkındayım.
Ama bundan sonra düzenli blog yazmaya  dönmek istiyorum. 
Hafta da bir bilemedin iki yazı yazmayı planlıyorum bir aksilik olmazsa.

Bu günkü yazımda benim pastel markasına ait en sevdiğim 5 favori ojemi göstermek istiyorum. 
Belki bazı renkleri henüz bilmiyorsanız size iyi bir klavuz olur diyorum.

İlk oje ile başlayalım mı?




◌   ♥   ◌   ♥  






Pastel soft Pop 781 numara

Soft pop koleksiyonundan 781 numara
Seride 8 farklı renk var Ben sarı olanı tercih ettim.İlk katta bile rengini veriyor ama tercihen 2 kat uygularsanız daha iyi sonuç alırsınız.
Sürümü biraz zahmetli dikkatli olunmazsa çizgilenme hatta kabarcık yapıyor.
Kuruması da eh işte. 







◌   ♥   ◌   ♥  









Pastel 48 numara


Hem kış hem sonbahar için ideal bir renk.
Sedefli gri birazda vizon arası,ışığa göre de rengini değiştirebiliyor.
sürümü gayet rahat, kuruması da oldukça iyi severek kullandığım bir renk tavsiye ederim.




◌   ♥   ◌   ♥  








Pastel 112 numara

Tam bir altın rengine sahip. İçinde ki ışıltılar sayesinde tırnaklara ayrı bir hava katıyor. 
Yaz günleri için uygun bir renk.
Her şeyle kullanılan su gibi abartısız bir renk.



◌   ♥   ◌   ♥  




Pastel 08 numara

Meşhur Essie makasının fiji rengine muadil olarak gösterilmiş.
Beyaza dönük bir pembe.
Şişe'deki gibi öyle masum durduğuna bakmayın..
 Sürümü oldukça kolay olmasına rağmen çok kolay çizgilenme ve topaklanma yapan bir oje.
Pürüzsüz rengi yakalamak için 2 kat sürmeniz yeterli
Kuruması da diğer ojelere göre biraz daha zor.




◌   ♥   ◌   ♥  


Pastel 88 numara


Nude renkte olan ve adeta parlatıcı oln bir oje
2. kattan sonra rengini veren bir oje.
Ben french'in son katında kullanıyorum ama onun dışında tek başına kullanılan bir ojede.

Sürümü iyi kuruması da ona göre iyi olan bir oje.





◌   ♥   ◌   ♥  




Benim Pastel markasından sevdiğim favorim 
olabilecek 5 oje bunlardı.
Umarım yararlı bir yazı olmuştur.

 Sizin sevdiğiniz favorim olan ojeler dediğiniz renkler neler?

Bunları benimle yorum bölümünde paylaşırsanız sevinirim.

Gelecek yazılarımdan haberdar 
olmak için sağ tarafta bloğmu takibe alabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Hoşçakalın 



Yorumlar

Popüler Yayınlar