H&M İNDİRİM ALIŞVERİŞİ



H&M İNDİRİM ALIŞVERİŞİ





Yeni yılın ilk yazısı ile herkese merhaba :)

Uzun zamandır bloğu boşlamıştım ama bundan sonra düzenli blog yazmaya  dönmek istiyorum. Hafta da bir bilemedin iki yazı yazmayı planlıyorum bir aksilik olmazsa.

H&M yaptığım indirim alışverişi sizlerle paylaşmak istiyorum.


  ◌ ◌ ◌ 




H&M farlarının methini uzun zamandır duyuyordum.
Almak istiyordum ama fiyatları 15 lira gibi bir fiyat olunca hep erteliyordum.
İndirim bölümüne gittiğimde cazip bir  fiyata düştüğünü gördüğümde dayanamadan aldım.
Benim seçimim sedefli yeşil renginden oldu.
Çok fazla bir renk skalası indşrim bölümünde yoktu.İçlerinden en cazip rengi buydu.

Fiyatı 14.90 5TL

◌ ◌ ◌ 



İndirim bölümünde değildi bu çift taraflı göz fırçası. Denemek istediğim bir üründü.
Kılları yumuşacık çift taraflı olması da ayrı bir cazip hale getiriyor ürünü.
Biraz kullanım testine maruz kaldı.
Farı dağıtma konusunda başarılı.
Kılları dökülme yapmadı
Fiyatı 12.90

◌ ◌ ◌ 


Biri nude diğeride gül kurusu olmak üzere iki tanede lipgloss alışverişim oldu.
Gül kurusu olanın adı Hazel
Nude tonda olanın adı Ivory 
Sürdüğünüzde dudaklarınızda olduğu gibi duruyor.
Konuştuğunuzda yapış yapış bir his bırakmıyor.
Hazel biraz renk versede Ivory tamamen şeffaf bir lipgloss

Fiyatı 3.90 TL

◌ ◌ 

Benim indirimden aldıklarım bu kadardı.
Umarım yararlı bir yazı olmuştur.

 Sizin istedikleriniz veya aldıklarınız neler?

Bunları benimle yorum bölümünde paylaşırsanız sevinirim.

Gelecek yazılarımdan haberdar 
olmak için sağtarafta bloğu takibe alabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Hoşçakalın 

Yorumlar

Popüler Yayınlar