ALIŞVERİŞLERCE #1







Yaptığım 
alışverişten neler aldım, ve bu indirimden 
neler aldım? nasıl anlattım?





İlk olarak Migrosa uğradım. Öyle gezerken tabak çanak reyonlarında b bardaklardan gördüm.
Çok hoşuma gitti. Sadece 4 rengi vardı. 
Bende takım olsun diye bütün renklerinden aldım.

Fiyatı : 4.90 TL





LC Waikiki'ye uğramadan olmazdı. Ne zamandır böyle bir fular arıyordum.Çok işlevli olduğundan hemen aldım.
 Hem fular olarak hemde bandana olarak kullanabiliyorsunuz. 

Aynalı bir güneş gözlüğü arıyordum bandana yı alırken o da gözüme çarpıp bir bakıyım dedim.Taşıma kılıfıda olduğundan hemen sepete attım. Çok tatlı değil mi?

Bandana Fiyatı : 12.90 TL
Güneş Gözlüğü Fiyatı: 19.90 TL




Flormar! Flormar!
Denemek istediğim ürünlerden biriydi. Korktuğum ürünlerden de biriydi.Ama öyle olmadı.
Bence yağlı ciltlerin sevebileceği bir pudra.
Kokusu bir harika,sürdüğünüzde yüzününde kalıp gibi değil duru ve mat gösteren bir pudra.Benden tam not aldı..

Fiyatı : 28.90 TL 14.90 TL


T-Shop!a uğramadan olmazdı!
Glis sevdiğim saç spreylerinden.Daha önce çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için olanını kullanıyordum o bittiğinden bir de buna bir şans vereyim dedim.
Şimdilik kendisi ile çok iyi anlaşıyoruz umarım aramız bozulmaz.

Fiyatı : 11.40 TL

Son olarak Sado bijuteriye uğramadan olmazdı. Uzun zamandır gitmediğimden  hazır çarşıda iken uğradım.Bu çok tatlı mı tatlı küpelerden aldım. İhtiyacım yoktu ama görünce dayanamayıp aldım.

Fiyatı 5.90 TL 


Benim Anneler Günü İndirimi Alısverisim bu sekildeydi ,
sizlerde bu ürünlerden aldınız mı benimle yorum kısmında paylasmayı unutmayın .
Gelecek yazılarımdan haberdar olmak için blogumu takibe alabilirseniz sevinirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar