EMILY 101 SUYA DAYANIKLI DUDAK KALEMİ





Bu güne kadar hemen hemen her markanın suya dayanıklı göz kalemini denedim.


Loreal,Avon, Maybelline,Cecile,Rimmel..... gibi. Reyonlarda gezerken gözüme bu kalem çarptı.Bir de bunu deneyeyim diye sepete hemen atım.




Sürümü oldukça yumuşak,iyi de renk veren bir kalem kendileri.Bir gözkaleminde arayacağınız her özellik tabi ki bunda da var.Denediğim markaların göz kalemleri ya sürümü oldukça zor oluyor.
Ya sürdüğünüz den sonra akma yapıyor,göz kapağına bulaşıyor gibi gibi.
Ama bu kalemde hiç birini yaşamadım.Ne bir akma ne bir sürme de zorluk ne de göz kapağına bulaşma yaşamadım.

Üstünde waterproof yani suya dayanıklı yazıyor.Hakikaten öyle. Suya oldukça dayanıklı hatta çift etkili göz temizleme sularıyla bile oldukça zor çıkan bir kalem.


Oldukça yoğun bir siyah göz kalemi.Akma bulaşma hatta dağılma bile yaşamıyorum bu göz kaleminde.Şimdiden siyah göz kalemlerim arasında bir numaralı favori göz kalemi arasında kendisi yerini aldı.
Alışverişiniz sırasında bence gidip bir tane almalısınız.Pişman olmayacaksınız.



Emıly 101 suya dayanıklı göz kalemi sınıfı geçti ve diğer göz kalemlerimi 


bana unutturdu.

Teşekkürler Emily. 
                     :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar